[Inne] Wytrzymałość sprzęgła w ASZ, BTB, ARL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mtmg
    Ambiente
    • 2007
    • 104

    [Inne] Wytrzymałość sprzęgła w ASZ, BTB, ARL

    Zamieszczone przez abstinent
    Zamieszczone przez szachu
    Jak zapłacę przy każdym tankowaniu te 5-6 zł więcej to nie zbiednieje
    widzę że tankujesz za 50zł
    Toś mnie przyłapał Oczywiście, to był taki skrót myślowy, wiadomo o co chodzi.

    PS. W 99% wypadków jeżdżę do rezerwy i tankuję do pełna
  • daneczek76
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 3642
    • Toyota

    #2
    [Inne] Wytrzymałość sprzęgła w ASZ, BTB, ARL

    Takie pytanie jak duży przebieg wytrzymało wam sprzęgło w wyżej wymienionych silnikach czyli ASZ, BTB, ARL. Jesli chodzi o chiptuning to miej-więcej wiem co i jak.
    Dlatego tyle silników bo w nich wszystkich jest te same sprzęgło.
    A pytanie z ciekawości bo sam mam już 140 tys. i tak wybiegam na przyszłość.
    [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Sprzeglo w normalnych osobowkach wytrzymywalo duzo po i po 200kkm, a z tego co wiem wlasnie do Sharana/Alhambry wkladane było mocniejsze sprzeglo, z racji wagi tego auta, tak wiec mysle ze bez stresu jak nic mu nie dolega i dwumasa nie dudni
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • daneczek76
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 3642
        • Toyota

        #4
        nie spoko nic się nie dzieje tylko pytam tak z ciekawości , i czego się możną spodziewać.
        Maicroft, a jak turbawkami ?
        [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

        Komentarz

        • tomil
          L&K
          S_OCP Member
          • 2008
          • 1179

          #5
          Zamieszczone przez daneczek76
          a jak turbawkami ?
          Powiem tak. W poprzedniej firmie dyrektor jeździł Paskiem ASZ (nie wiem czy taki sam numer kodowy silnika- 130 KM). Tam turbina nie wiedziała co to nagrzewanie i chłodzenie- ponad 200 kkm przeżyła (może i więcej, odszedłem z tej firmy). O sprzęgle też nic nie wiem by było wymieniane. Także chyba są to pancerne suszarki.
          It doesn't matter what we're losing
          It only matters what we're going to find!

          Komentarz

          • Dzida
            RS
            • 2006
            • 2253

            #6
            Zamieszczone przez tomil
            W poprzedniej firmie dyrektor jeździł Paskiem ASZ (nie wiem czy taki sam numer kodowy silnika- 130 KM).
            jeżeli rozmawiamy o B5 FL to AVF lub AWX. (130 TDI PD)
            Zamieszczone przez tomil
            Tam turbina nie wiedziała co to nagrzewanie i chłodzenie- ponad 200 kkm przeżyła (może i więcej, odszedłem z tej firmy). O sprzęgle też nic nie wiem by było wymieniane. Także chyba są to pancerne suszarki.
            Ja mam 262 kkm. (pewne bez kręcenia). Turbo zmieniane przy 220 kkm, sprzęgło jeszcze ori, ale już na nie powoli czas - może dociągnę do 280 lub 300 kkm.

            Komentarz

            • daneczek76
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 3642
              • Toyota

              #7
              dzięki za odpowiedzi czuje się utwierdzony w swoich przypuszczeniach. THX i pozdrawiam
              [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

              Komentarz

              • Udesky
                RS
                • 2007
                • 1692
                • Octavia I (1U2)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Zamieszczone przez Maicroft
                i dwumasa nie dudni
                To się zmieni na jednomasa. :szeroki_usmiech
                W Polsce nie ma kryzysu.
                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                Komentarz

                • Kerad
                  Classic
                  • 2008
                  • 12

                  #9
                  U mnie ASZ zrobiony na 390 NM i sprzeglo zaczelo slizgac po ok roku, przy przebiegu ok 90 tys km. Tyle ze to ibiza

                  Komentarz

                  Pracuję...