Takie pytanie jak duży przebieg wytrzymało wam sprzęgło w wyżej wymienionych silnikach czyli ASZ, BTB, ARL. Jesli chodzi o chiptuning to miej-więcej wiem co i jak.
Dlatego tyle silników bo w nich wszystkich jest te same sprzęgło.
A pytanie z ciekawości bo sam mam już 140 tys. i tak wybiegam na przyszłość.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Sprzeglo w normalnych osobowkach wytrzymywalo duzo po i po 200kkm, a z tego co wiem wlasnie do Sharana/Alhambry wkladane było mocniejsze sprzeglo, z racji wagi tego auta, tak wiec mysle ze bez stresu jak nic mu nie dolega i dwumasa nie dudni
Powiem tak. W poprzedniej firmie dyrektor jeździł Paskiem ASZ (nie wiem czy taki sam numer kodowy silnika- 130 KM). Tam turbina nie wiedziała co to nagrzewanie i chłodzenie- ponad 200 kkm przeżyła (może i więcej, odszedłem z tej firmy). O sprzęgle też nic nie wiem by było wymieniane. Także chyba są to pancerne suszarki.
It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
W poprzedniej firmie dyrektor jeździł Paskiem ASZ (nie wiem czy taki sam numer kodowy silnika- 130 KM).
jeżeli rozmawiamy o B5 FL to AVF lub AWX. (130 TDI PD)
Zamieszczone przez tomil
Tam turbina nie wiedziała co to nagrzewanie i chłodzenie- ponad 200 kkm przeżyła (może i więcej, odszedłem z tej firmy). O sprzęgle też nic nie wiem by było wymieniane. Także chyba są to pancerne suszarki.
Ja mam 262 kkm. (pewne bez kręcenia). Turbo zmieniane przy 220 kkm, sprzęgło jeszcze ori, ale już na nie powoli czas - może dociągnę do 280 lub 300 kkm.
Komentarz